Saturday, 19 February 2011

#Theory 8 ( Lelaki Hodoh, awek cantik )



Okay, ape pendapat korang lepas tngk fan page ini. aku tau mesti korang like pasni. sebab aku pon like jugak. Muahahaha. pelik kah kalau lelaki x hensem dapat awek superb? pelik ke? mustahil? ade org cakap sebab duit la, sebab bomoh la, mengarut semua tuh. bagi aku, bende ni xpelik, sebab aku dah tau knp situasi tersebut terjadi. mari dengar theory aku nih.

Seperti yg kite tahu, kalau lelaki hensem, mesti rmai peminat, rmai yg datang mencari beliau. beliau xperlu cari awek sebab awek yg akan dtg mengorat die, so die boleh pilih yg mana satu die nak. begitu jugak dengan perempuan cantik. xpayah dok sibuk2 nak cari pakwe sebab rmai2 lelaki yg akan mengejar perempuan yg cantik.

okay so kenapa situasi lelaki hodoh awek cantik boleh terjadi. seperti yg kite tahu, lelaki x hensem ni, die yang akan cari perempuan. die yg akan mengorat perempuan, sebab xde org yg nk mengorat die. oleh itu kita sebagai manusia kadang2 terlalu memilih. lelaki2 tersebut mesti lah pilih n mengorat pompuan cantik kan. xkn la nk ngorat pompuan hodoh -___-'

kite lelaki, suke mencintai wanita yg baik berbanding wanita yg cantik. begitu juga dengan perempuan. perempuan suke n syg kt lelaki yg jenis caring, setia, baik, menghiburkan hati n of course penyayang. hahaha. bluewwwk, luga aku. so lelaki2 yg x hensem ni mesti la cube yg terbaik untuk perempuan cantik idaman mereka sebab mereka nak jugak memilikinya. so akhirnye, perempuan cantik tewas dalam genggaman lelaki x hensem. *biasenye lelaki hensem ni die ego sikit.

so itu saja pandangan aku terhadap situasi ni. xtau la tkt2 korang pikir lain. haha. okay chow.


1 comment: