Monday, 29 October 2012

#Theory 24 (Jom Rekreasi)

Salam Petang. Tahukah anda apa itu rekreasi? Rekreasi ialah penggunaan masa lapang kita untuk keseronokan disamping menyegarkan minda dan tubuh badan. ia juga didefinasikan sebagai aktiviti terancang  untuk masa lapang.

jadi pernahkan anda semua berekreasi? kalau tak pernah bolehlah cuba. disini aku nak kongsikan pengalamanku berekriasi di UiTM Shah Alam. aku mula join kelab rekreasi pada tahun 2012 iatu sem 2. pada mulanya aku rasa kelab ni sangat sibuk hingga boleh jejaskan pelajaran, tapi sebaliknya aku makin suka dengan aktiviti rekreasi dibawah bimbingan En. Hafiz dan En. Muiz

Pada sem 3, aku telah mengambil rekreasi 2 sebagai subject kokurikulum aku. pada 27 september, kelab rekreasi telah mengadakan aktiviti kayak di tasik seksyen 2, shah alam. disini kami telah mengunakan kemahiran yg telah kami belajar dalam rekseasi 1 berkenaan dengan kayak.

Encik hafiz memberi sedikit penerangan sebelum memulakan aktiviti kayak

sebelum memulakan aktiviti kayak, semua ahli wajib memakai 'life jacket' untuk keselamatan

aktiviti kayak di tasik seksyen 2



No comments:

Post a Comment